Splošni pogoji nakupov na Festina spletna trgovina

Splošni pogoji poslovanja predstavljajo okvirje vzajemnega sodelovanja s kupci ter temeljijo na podlagi slovenske zakonodaje in poslovne politike podjetja Festina lente d.o.o.. V osnovi podajajo pravila nakupov in pogoje vračil v spletni trgovini Festina. Več si lahko več preberete v nadaljevanju.

  1. Veljavnost ponudbe in oblikovanje cen
  2. Naročila
  3. Dobava in prevzem
  4. Pravica do odstopa od pogodbe
  5. V kakšnem primeru odstop od pogodbe ni mogoč
  6. Izdani računi
  7. Garancija in kakovost
  8. Zasebnost
  9. Rok veljavnosti te Izjave

 

Veljavnost ponudbe in oblikovanje cen

Cene so navedene na spletni strani Festina trgovina in za vse kupce veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila v spletni trgovini. Prodajalec si pridružuje pravico, da cene spremeni brez predhodnega obvestila. Cene so navedene z vključenim DDV.

Naročila

Vsa naročila, ki bodo oddana v spletni trgovini bomo obravnavali kot zavezujoča in nepreklicna. Če kupec ugotovi, da je prišlo do napake, lahko brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročeno blago odpremljeno. Po prejemu obvestila, da je naročeno blago odpremljeno, preklic naročila ni več možen. Prodajalec si pridružuje pravico, da lahko naročilo kupca zavrne, če ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more ustrezno obravnavati. Prodajalec se zaveže, da bo ob prejemu naročila takoj pričel z aktivnostmi, da kupcu zagotovi čim hitrejšo dobavo naročenega blaga.

Dobava in prevzem

Pri vsakem artiklu v spletni trgovini je naveden čas dostave blaga in okviren strošek dostave. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroška dostave. Strošek dostave se obračuna ob oddaji naročila. Skoraj vsi artikli v spletni trgovini so na zalogi, in jih kupcu dobavimo v roku od 24 do 48 ur. (velja za Slovenijo)
Pri nakupu blaga kupcev iz drugih držav EU, so cene dostave drugačne in dostavni časi ustrezno daljši, glede na pogoje dostavne službe.

Paketna distribucija: Pakete dostavljamo s paketno distribucijo Pošte Slovenije ali DPD , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan. ( Velja za Slovenijo) Uporabljamo storitev Pošta Slovenije:  poslovni paket, mali poslovni paket ali Blagovno pismo s sledenjem, kar pomeni da so pošiljke zavarovane pod pogoji distribucije Pošte Slovenije., Pri DPD se uporablja storitev DPD CLASSIC pod splošnimi pogoji dostavne službe DPD. Vsako odpremljeno blago je ustrezno zavarovano in opremljeno s sledilno številko.
V kolikor kupec, odda naročilo do 13 ure in je naročeno blago na zalogi v celoti, bomo to blago predvidoma odpremili še isti dan, drugače pa naslednji delovni dan. V kolikor artikla ni na zalogi kupca o tem obvestimo in ponudimo možno alternativo.

V kolikor prejeta količina blaga ni skladna s podatki na dobavnici ali računu, je o tem kupec dolžan pisno obvestiti prodajalca takoj ob prejemu blaga oz. najkasneje naslednji delovni dan. V meniju Moj račun se odpre pritožba, kjer se opredeli kaj je neskladno z vašim naročilom. V primeru vidne poškodbe, ki je nastala med transportom je to kupec dolžan sporočiti prodajalcu takoj, ko poškodbo ugotovi, oziroma najkasneje v 2 dneh od prejema blaga. Če je poškodba paketa vidna že na zunanji embalaži, je potrebno to takoj reklamirati pri dostavni službi ,ki je paket dostavila. Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dobavi blaga, če do njih pride s strani dostavne službe

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene svoje lastne uporabe) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V meniju Moj račun se odpre pritožba, kjer se opredeli kaj je neskladno z vašim naročilom oziroma, da želite artikel vrniti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe mora potrošnik sporočiti tudi na e-naslov prodajalca: info@festinalente.si v obliki obrazca odstopa od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je priložen pošiljki z blagom, ki ste ga prejeli, oziroma tukaj: obrazec-za-odstop-od-pogodbe_Festina

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne na naslov podjetja: Festina lente d.o.o., Trg revolucije 7c, 1420 Trbovlje. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Tukaj govorimo o vračilu brez posebnega razloga, torej vračila zaradi prejetja poškodovanega, napačnega blaga ali če ima izdelek napako so obravnavana drugače. V takem primeru so stroški vračila blaga trgovcu za kupca brezplačni.
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Odstop od pogodbe ni mogoč:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • za zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Računi
Računi se kupcu izdajajo ob prevzemu blaga oz. je račun priložen blagu, ki je poslano z dostavno službo.

Garancija na kakovost

Vsi izdelki v spletni trgovini Festina lente imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na naš servis: info@festinalente.si ali pokličete +386 (0) 590 33 100 . Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Skrite kakovostne napake je kupec dolžan pisno sporočiti prodajalcu takoj, ko jih ugotovi oziroma v garancijskem roku, ki velja za posamezno blago po ustaljenih navadah v poslovnem svetu. Prodajalec bo vse reklamacije reševal skladno z običaji dobrih poslovnih praks.

Kupec mora ob uveljavljanju garancije v poleg artikla obvezno dostaviti tudi račun in njegov garancijski list, kjer je naveden dotični artikel, datum dobave in serijska številka, če je le ta vpisana. Brez teh dokumentov sprejem artikla v servis ni možen!

Zasebnost

Prodajalec se zavezuje, da vse zbrane osebne podatke uporablja le za namene nakupa/prodaje in da le teh ne posreduje tretjim osebam.

Rok veljavnosti te Izjave

Ta dokument je objavljen na www.festinalente.si in začne veljati z 01.4.2021